Depozitul OnLine, un prieten de nadejde

        Prima data am descoperit site.ul depozit-online din intamplare, cautam o masinuta electrica pentru cel mic si cand am gasit un model pe gustul meu, ii arat sotului noua mea descoperire iar acesta incepe: "uite, aici au si scari si schele.. au si obiecte sanitare...si instalatii sanitare, hai sa vedem ce preturi au!" Am uitat de masinuta si ne-am apucat cautat pe site, aveam mare nevoie sa gasim urgent cele necesare pentru baia noastra, intrata in renovare cu o saptamana inainte din cauza unei conducte sparte.

    Ne-am interesat si de modalitatile de transport oferite de site si am aflat ca pentru produsele expediate prin curier, platite in prealabil online, taxa transport este de 15 lei la comenzi sub 600 lei, in limita a 5 kg.  Si avem transport gratuit pentru comenzi de peste 600 lei, in limita a 5kg fizice sau volumetrice, fara km suplimentari. Am facut un calcul simplu si ajuns la concluzia ca mai bine comandam de pe site decat sa parcurgem tot orasul pana la drumul de centura unde sunt amplasate depozitele de materiale, doar asa suntem scutiti de timp si nervi pierduti in trafic si prin depozite. Am mai aflat ca pe depozit-online toate produsele se afla in ambalajul original, sigilat, al producatorului si sunt asigurate pe tot parcursul transportului, pana la livrare. Livrarile se fac cu autoutilitarele proprietatea Depozit-Online.ro dar si prin firme specializate de curierat. Nu ne venea sa credem ca putem comanda toate materialele necesar cu un simplu clik si ca le vom avea acasa livrate de curier.

      Ne-am pus pe umplut cosul de cumparaturi cu cele necesare, avand bineinteles la indemana lunga lista lasata de instalator. Am avut nevoie de: coturi, reductii si conectori, bride de fixare, sifon de pardoseala, garnituri, sifon flexibil cu ventil, adeziv pentru gresie si bineinteles un pachet de 14 scule pentru mesterul casei. 


    La insistentele mele am schimbat si lavoarul din baie, imi doream de multa vreme un lavoar ceramic dreptunghiular la care am adaugat si accesorile necesare pentru montarea si buna lui functionare. 



        Dupa ce am primit cele necesare acasa, am avut nevoie de doar doua zile pentru a renova baia si acum ne putem bucura in voie de ea. 

     Pe depozit-online comanzi  simplu si usor  si primesti cele necesare la tine acasa, nu iti ramane decat sa te apuci de treaba!


       Doar pe depozit-online,   in luna Aprilie, la comenzi de minim 1000ron prin curier primesti gratuit un set de cutite!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Investeste inteligent in imobiliare

  Investeste inteligent in imobiliare  Majoritatea ne dorim sa avem o stabiliate finaciara sau un venit pasiv care sa ne asigure un trai dec...